Social Icons

неділю, 22 січня 2017 р.

Прангліміне-2017

Сьогодні, 22 січня 2017 року, на базі машинобудівельного коледжу Центральноукраїнського національного технічного університету відбувся обласний фінал Національного чемпіонату з усного математичного рахунку Прангліміне.


 Після проходження відбіркових заочних турів від Лісівськоі філіі КЗ "Михайлівське НВО" до фіналу потрапили я, Красюк Юлія Павлівна, та учениця 6 класу, Кравченко Ліза.
У фінальному турі честь нашого закладу захищала тільки я та посіла ІІІ місце у віковій категорії "Сеньйорити".  На жаль Ліза не змогла прийняти участь у змаганні за станом здоров'я.
Також я отримала в подарунок одну з трьох книжок, які пропонувалися до вибору призерам обласних фіналів в категоріях Сеньйори та Сеньйорити. Мені дісталась "Вчитель 2.0. Як розв'язати проблему американського шкільництва", Джон Тейлор Ґатто.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 
 
Blogger Templates